Individuální úprava vozu BMW 540i. Nejrozsáhlejší úprava vozu této typové řady v historii firmy. Poslední modifikace karoserie před dokončením. Prezentace vozu v 5/2002.
Individuální úprava dnes již klasické luxusní limuzíny BMW 540/E39
Motor: |
vidlicový celohliníkový osmiválec s upravenými hlavami válců, ventily, ventilovými pružinami, vačkovými hřídely včetně systému ventilového rozvodu.
Úpravy klikového mechanismu včetně vyvážení. Individuální výfukové potrubí (8/4/2) včetně výfukové soustavy osazené sportovními katalyzátory HJS Motorsport. Sací potrubí individuální konstrukce POWERED BY KRÁMSKÝ systému tlakové komory sání a osmi nátrubků.
|
Výkon: |
405 PS / 6250 ot./min. |
Kroutící moment: |
500 Nm / 4250 ot./min. |
Převodové ústrojí: |
šestistupňová mechanická s mechanickým řazením typu SHORT SHIFT. Rozvodovka zadní nápravy osazena kratším stálým převodem a sportovním diferenciálem s omezenou svorností (40%). |
Podvozek: |
snížení o 40 mm, vinuté pružiny s progresívním účinkem (zn. EIBACH) v kombinaci s plynokapalinovými dvoučinnými tlumiči BILSTEIN včetně 2 polohového
zkrutného stabilizátoru přední nápravy s tvrdší progresívní charakteristikou |
Karoserie: |
individuální karosářská studie. Rozšíření karoserie vpředu o 120mm, vzadu o 135mm. Aerodynamická optimalizace kompozitními panely včetně mohutného deflektoru v zadní spodní partii vozu. |
Brzdová soustava: |
vrtané kotouče |
Kola: |
vpředu dělená AC Schnitzer 8,5Jx18, pneu 255/40 Pirelli P ZERO ROSSO
vzadu dělená AC Schnitzer 9,5Jx18, pneu 295/35 Pirelli P ZERO ROSSO
|
Max. rychlost: |
až 300 km/h |
|
Design včetně designu palubních přístrojů a interiéru (tmavá kůže / carbon / steel). |
|
|