Individuální úprava dnes již klasické luxusní terénní verze vozu BMW X5.
Motor: |
vidlicový celohliníkový osmiválec s upravenými hlavami válců, ventily, ventilovými pružinami, vačkovými hřídely včetně systému ventilového rozvodu.
Úpravy klikového mechanismu včetně vyvážení. Individuální výfukové potrubí (8/4/2) včetně výfukové soustavy osazené sportovními katalyzátory HJS Motorsport.
Sací potrubí individuální konstrukce POWERED BY KRÁMSKÝ systému tlakové komory sání a osmi nátrubků.
|
Výkon: |
405 PS/6250 ot./min. |
Kroutící moment: |
500 Nm/4250 ot./min. |
Převodové ústrojí: |
poloautomatická elektronická pětistupňová s elektronickým sekvenčním řazením (SMG) |
Podvozek: |
zpracovány 2 varianty (silniční a terénní verze) kombinace vinutých a pneumatických pružin s progresívním účinkem (zn. EIBACH) v kombinaci s plynokapalinovými dvoučinnými tlumiči BILSTEIN.
Silniční verze snížena o 40 mm a vybavena 2 polohovým zkrutným stabilizátorem přední nápravy s tvrdší progresívní charakteristikou.
|
Karoserie: |
individuální design včetně designu palubních přístrojů a interiéru (světlá kůže / carbon) |
Brzdová soustava: |
silniční verze: přední náprava osazena vrtanými kotouči 35/360 a dvanácti pístovými brzdovými třmeny TAROX včetně racingového obložení.
|
Kola: |
terénní verze: disky kované BMW M 9,5Jx17, pneu NOKIA 270/65-17
silniční verze: disky kované AC Schnitzer 10,5x22, pneu 285/30 ZR22 DUNLOP Sport SP 9000
|
Max. rychlost: |
terénní verze: 205 km/h
silniční verze: 245 km/h
|