1 fáze individuální úprava BMW Z4 (GTC).
Motor: |
řadový šestiválec přeplňovaný dvěma turbodmychadly, jejichž přímé sání je osazeno laděnými nátrubky spolu se sportovními kónickými
vzduchovými filtry KN olejový systém motoru posílen dvěma tandémovými chladiči (olej-vzduch) vedení média systém DASCH přepracovaná přední stěna chladiče (změna polohy všech chladičů a výměníků) za účelem vzniku komory přímého sání
|
Výkon: |
384 PS/7800 ot./min. |
Výfuková soustava: |
laděná výfuková soustava osazena sportovními katalyzátory HJS Motorsport s koncovými pulsními tlumiči výfuku originální konstrukce Krámský autosport
|
Převodová soustava: |
šestistupňová převodovka s přímým řazením typu Short shift, diferenciál se zvýšenou tuhostí uložení. |
Karoserie: |
Aerodynamická úprava karoserie POWERED BY KRÁMSKÝ, panely karoserie z kompozitních materialů Fieber glass, carbon, kevlar.
Individuální aerodynamická úprava originální konstrukce včetně panelů za předními koly, větracích štěrbin přední kapoty, vstupů nasávaného vzduchu v přední masce a nárazníku.
|
Podvozek: |
individuální kinematika přední a zadní nápravy K23/16 progresivní vozové pružiny EIBACH spolu s plně seřizovatelnými plyno-kapalinovými tlumiči KW - inoxline
dvoupolohový skrutný stabilizátor přední nápravy s vyšší tuhostí vůz snížen oproti sériovému provedení o 30-45 mm a rozšířen rozchod o 40-55 mm |
Brzdová soustava: |
4 kanálový systém ABS, 6-ti pístové brzdové třmeny POWERED BY KRÁMSKÝ vrtané plovoucí brzdové kotouče 360 mm
|
Kola: |
kované disky Lionhart
vpředu: 8,5J x 19 pneu 255/35
vzadu: 9,5J x 19 pneu 295/30
kované disky Speedline
vpředu:10,5J x 18 pneu 27/64-18
vzadu: 12J x 18 pneu 30/64-18
|
Max. rychlost: |
až 300 km/h. |