BMW M6 - CSL "Red Scorpio" Limited edition K18.
Motor: |
vidlicový desetiválec s přímým sáním dvěma větvemi
opatřenými sportovními vzduchovými filtry "KN" a optimalizovanými průřezy
sacích kanálů hlav válců. Výkon 565PS/8250 ot/min.
|
Výfuková soustava: |
zoptimalizované průřezy výfukových kanálů hlav válců, laděné výfukové svody 5 - 1,
výfuková soustava osazena čtyřmi pulzačně expanzními a jednou vyrovnávací komorou.
Plně průchodné koncové tlumiče výfuku se čtyřmi koncovkami typu DTM.
|
Brzdová soustava: |
12-ti pístové brzdové třmeny TAROX, vrtané plovoucí brzdové kotouče
380 mm včetně duralových adapterů a karbonových odvětrávacích
kanálů vzduchu originální konstrukce. Kapalinové vedení leteckého typu DASCH.
|
Podvozek: |
specielní komponenty agregátu přední a zadní nápravy včetně přední nápravnice originální konstrukce,
excentrických uložení horního bodu McPherson. Plně seřizovatelné tlumiče KW-INOX LINE s vyrovnávací nádobkou a progresivními pružinami EIBACH s vyvěšovací pružinou. |
Kola: |
litá 20" kola AC SCHNITZER vpředu 9,5Jx20; vzadu 10,5Jx20
vysokovýkonové pneu Pirelli P ZERO, vpředu 275/30-20; vzadu 305/25-20
|
Převodová soustava: |
7 stupňová automatická převodovka ZF se sekvenčním řazením pákami pod volantem včetně diferenciálu s omezenou svorností 55% |
Karoserie: |
aerodynamická úprava karoserie CSL/GT originální konstrukce POWERED BY KRAMSKÝ,
panely karoserie z kompozitních materialů carbon, kevlar, včetně zadního deflektoru,
předního spojleru a panelů podvozku. Redukce váhy CSL odstraněním odhlučňovacích
materiálů, montáží karbon - kevlarových anatomických sedaček König a nahrazením
standardních seriových materiálů lehkými materiály. Pohotovostní hmotnost vozu: 1500kg.
|
Max. rychlost: |
340 km/h |
Zrychlení: |
0-100 km/h 3,8 sec; 0-200 km/h 9,7 sec |
|
individuální interiér kůže anatomické sedačky König |