Individuální stavba vozu BMW M3/E-46, prezentovaná cca 3 měsíce před uvedením tohoto vozidla na trh.
Základní verze prezentovaná v září 2000: |
Motor: |
3240 ccm |
Výkon: |
3240 ccm |
Kroutící moment: |
395 Nm/5200 ot./min. |
Max. rychlost: |
až 300 km/h |
|
individuální interiér světlá kůže anatomické sedačky König |
Individuálni karosářská studie super vykonného kupé na bázi M3-GTR/ALMS.
Motory: |
1. řadový šestiválec B32/H: výkon 424PS/8100 ot./min, krout. moment: 495 Nm/6200 ot./min.
2. celohliníkový osmiválec M64: výkon: 440 PS/7500 ot./min, krout. mom: 550 Nm/4900 ot./min.
3. litinový osmiválec z typu M5: výkon: 550 PS/7600 ot./min, krout. mom: 620 Nm/5100 ot./min.
|
Brzdová soustava: |
4 kanálový systém ABS s programovatelnou jednotkou citlivosti a účinku
6-ti pístové brzdové třmeny TAROX, vrtané plovoucí brzdové kotouče 360 mm
|
Podvozek: |
specielní komponenty agregátu přední a zadní nápravy včetně progresivních pružin EIBACH a seřizovatelných více polohových tlumičů BILSTEIN |
Kola: |
třídílná litá 19" kola AC SCHNITZER vpředu 9,5Jx19; vzadu 10,5Jx19
vysokovýkonové pneu Pirelli P ZERO ROSSO, vpředu 255/35-19; vzadu 295/30-49
|
Převodová soustava: |
individuální převodová soustava (6 stupňová převodovka ZF s přímým řazením typu Short Shift včetně diferenciálu s omezenou svorností 40%) |
Karoserie: |
aerodynamická úprava karoserie GTR - N, panely karoserie z kompozitních materialů Fieber glass, carbon, kevlar
individuální aerodynamická úprava originální konstrukce včetně deflektorů
|
Max. rychlost: |
přes 300 km/h |
Zrychlení: |
0-100 km/h pod 4,5 sec; 0-200 km/h pod 9 sec (dle typu motoru) |
|
individuální interiér světlá kůže anatomické sedačky König |
Vozidlo používano jako tréninkový vůz majitele firmy trojnásobného mistra Evropy a mnohonásobného absolutního mistra republiky Ing. Otakara Krámského.
Statické předvedení proběhlo na Invexu ve dnech 24. - 27. 10. 2005, prezentace jeho dynamických vlastností 16. 11. 2005 na Autodromu Brno v tendenčním designu u příležitosti prezentace nové počítačové hry NEED FOR SPEED MOST WANTED.
Motor: |
použití carbonového sacího traktu nové konstrukce s důvodu optimalizace výkonu a průběhu kroutícího momentu motoru |
Převodové ústrojí: |
6-ti stupňová sportovní převodovka GETRAG specifikace E30/DTM, rozvodovka s 75% svorným diferenciálem ZF a vnějším chlazením oleje. |
Podvozek: |
změna bodu uchycení resp. kinematiky přední nápravy
z důvodu snížení hmotnosti celého vozu změna charakteristiky vozových pružin, které spolupracují se seřizovatelnými tlumiči KW inox – line |
Karoserie: |
doplněná o další kevlarové a carbonové díly (zadní kapota CSL, střecha, přední spoiler, zadní křídlo, zpětná zrcátka). Spolu s dalšími díly z plastů a slitin lehkých kovů (díly podvozku) snížená váha celého vozu pod 1300 kg. |
Brzdový systém: |
přepracované charakteristiky 4 kanálového systému ABS z důvodu použití předních brzdových kotoučů průměru 360 až 380 mm spolu s 12 – ti pístovými brzdovými třmeny TAROX. |
Kola: |
dvoubarevné provedení (v barvě vozu) třídílných 19“ disků AC Schnitzer spolu s pneumatikami Zerro Rosso s rozměry totožnými s EVO II
17" disky s pneumatikami Pirelli slick pro jízdu na okruhu
|
|