Vozy individuální série stavěné přísně dle přání zákazníků s garantovanou originalitou vozu.
K23 K22 K19 K18 K17 K16 K15 K14 K13 K12 K11
K10 K9 K8 K7 K6 K5 K4 K3 K2 K1  

Individuální stavba vozu BMW M3/E-46, prezentovaná cca 3 měsíce před uvedením tohoto vozidla na trh.

Základní verze prezentovaná v září 2000:
Motor: 3240 ccm
Výkon: 3240 ccm
Kroutící moment: 395 Nm/5200 ot./min.
Max. rychlost: až 300 km/h
  individuální interiér světlá kůže
anatomické sedačky König

Individuálni karosářská studie super vykonného kupé na bázi M3-GTR/ALMS.

Motory: 1. řadový šestiválec B32/H: výkon 424PS/8100 ot./min, krout. moment: 495 Nm/6200 ot./min.
2. celohliníkový osmiválec M64: výkon: 440 PS/7500 ot./min, krout. mom: 550 Nm/4900 ot./min.
3. litinový osmiválec z typu M5: výkon: 550 PS/7600 ot./min, krout. mom: 620 Nm/5100 ot./min.
Brzdová soustava: 4 kanálový systém ABS s programovatelnou jednotkou citlivosti a účinku
6-ti pístové brzdové třmeny TAROX, vrtané plovoucí brzdové kotouče 360 mm
Podvozek: specielní komponenty agregátu přední a zadní nápravy včetně progresivních pružin EIBACH a seřizovatelných více polohových tlumičů BILSTEIN
Kola: třídílná litá 19" kola AC SCHNITZER vpředu 9,5Jx19; vzadu 10,5Jx19
vysokovýkonové pneu Pirelli P ZERO ROSSO, vpředu 255/35-19; vzadu 295/30-49
Převodová soustava: individuální převodová soustava (6 stupňová převodovka ZF s přímým řazením typu Short Shift včetně diferenciálu s omezenou svorností 40%)
Karoserie: aerodynamická úprava karoserie GTR - N, panely karoserie z kompozitních materialů Fieber glass, carbon, kevlar
individuální aerodynamická úprava originální konstrukce včetně deflektorů
Max. rychlost: přes 300 km/h
Zrychlení: 0-100 km/h pod 4,5 sec; 0-200 km/h pod 9 sec (dle typu motoru)
  individuální interiér světlá kůže
anatomické sedačky König

Vozidlo používano jako tréninkový vůz majitele firmy trojnásobného mistra Evropy
a mnohonásobného absolutního mistra republiky Ing. Otakara Krámského.

 













 

Statické předvedení proběhlo na Invexu ve dnech 24. - 27. 10. 2005,
prezentace jeho dynamických vlastností 16. 11. 2005 na Autodromu Brno v tendenčním designu
u příležitosti prezentace nové počítačové hry NEED FOR SPEED MOST WANTED.

Motor: použití carbonového sacího traktu nové konstrukce s důvodu optimalizace výkonu a průběhu kroutícího momentu motoru
Převodové ústrojí: 6-ti stupňová sportovní převodovka GETRAG specifikace E30/DTM, rozvodovka s 75% svorným diferenciálem ZF a vnějším chlazením oleje.
Podvozek: změna bodu uchycení resp. kinematiky přední nápravy
z důvodu snížení hmotnosti celého vozu změna charakteristiky vozových pružin, které spolupracují se seřizovatelnými tlumiči KW inox – line
Karoserie: doplněná o další kevlarové a carbonové díly (zadní kapota CSL, střecha, přední spoiler, zadní křídlo, zpětná zrcátka). Spolu s dalšími díly z plastů a slitin lehkých kovů (díly podvozku) snížená váha celého vozu pod 1300 kg.
Brzdový systém: přepracované charakteristiky 4 kanálového systému ABS z důvodu použití předních brzdových kotoučů průměru 360 až 380 mm spolu s 12 – ti pístovými brzdovými třmeny TAROX.
Kola: dvoubarevné provedení (v barvě vozu) třídílných 19“ disků AC Schnitzer spolu s pneumatikami Zerro Rosso s rozměry totožnými s EVO II
17" disky s pneumatikami Pirelli slick pro jízdu na okruhu