Zpět na hlavní stránku
Technika
Reynard 99 - E2     Osella - BMW K-05     BMW 320 SP     BMW M3 3,2 Gr. "A"    
BMW M3 /E36 - 3,2 Gr. "N"     BMW M3 - GTR/E-36     BMW M3 - E46 / GTC  
      REYNARD 99 - E2
Motor:Vidlicový osmiválec COSWORTH DFY, obsah 2999ccm, 32 ventilů, systém mazání ze samostatné olejové nádrže, pomocí třístupňového olejového čerpadla. Sání ovládáno dvěma pravítkovými šoupátky, výkon cca 486 PS/10000/min. Laděný výfukový systém originální konstrukce 8x4x2. Přímé karbonové sání originální konstrukce s dělenou náporovou komorou a filtrem UNI. Elektronický management motoru LUCAS/COSWORTH/MADER. Zapalovací svíčky DENSO, olejová náplň CASTROL TWS MOTORSPORT.
Spojka:AP třílamelová 5,5", materiál - carbon s AL setrvačníkem originální konstrukce.
Převodovka:HEWLAND, pětistupňová bezsynchronní s přímým sekvenčním řazením s možností změny všech převodových stupňů a diferenciálem s volitelnou omezenou svorností.
Šasí:Karbonový monocock Reynard 99, vzadu ukončen upevňovacími body motoru, který je nosným prvkem a k němuž je originálním způsobem uchycena, přes tunelovou olejovou nádrž, převodovka s rozvodovkou a zadní nápravou. Kola nezávisle zavěšena vpředu na dvou trojúhelníkových ramenech, odpružených diagonálním táhlem a zvratnou pákou ve spolupráci s tlumící a pružící jednotkou KW. Vzadu zavěšena na dvou trojúhelníkových ramenech, ukotvených do spojkové skříně a olejové nádrže a odpružena opět diagonálním systémem a vodorovnými tlumícími a pružícími jednotkami KW. Vozové pružiny EIBACH.
Palivový systém:Bezpečnostní nádrž FT3 - UNIROYAL. Vysokotlaká čerpadla včetně vstřikovacích trysek BOSCH, nízkotlaké čerpadlo s catchtankem uvnitř nádrže. Bezpečnostní ventil vstřikovacího tlaku s proměnnou charakteristikou. Bezpečnostní rychlotankovací ventily.
Brzdy:BREMBO s větranými letmo uloženými brzdovými kotouči (BREMBO) a čtyřpístovými brzdovými třmeny (BREMBO). Brzdový pedál s vahadlem a proměnnou funkcí poměru brzdných sil mezi přední a zadní nápravou ovládaným z místa řidiče. Třecí segmenty PAGID RS.
Kola:BBS, OZ nebo RAYS vpředu 10-12x13", vzadu 15-16x13".
Pneu:AVON vpředu 245-300/600-13, vzadu 330-370/620-660-13.
Telemetrie:Stack ST 8600 s displayem a ovládacími prvky umístěnými na volantu.
Karoserie:Laminátové a kompozitní panely vpředu s integrovaným na dvou nosnících visícím seřizovatelným křídlem a seřizovatelnými floapy, vzadu samostatné seřiditelné křídlo s třemi až čtyřmi hlavními profily a dvěma floapy, carbon - kevlarové kompozitní panely.
Výkony:max. rychlost dle převodů až 360 km/hod.
zrychlení 0 - 100 = 2,1 sec., 0 - 200 = 6,4 sec.
      REYNARD K10 - E2
Motor:Vidlicový osmiválec MADER – BMW K Power, obsah 2999ccm, 32 ventilů, systém mazání ze samostatné olejové nádrže, pomocí třístupňového olejového čerpadla. Sání ovládáno dvěma pravítkovými šoupátky, výkon cca 505 PS/10500/min. Laděný výfukový systém originální konstrukce 8x4x2. Přímé karbonové sání originální konstrukce s dělenou náporovou komorou a filtrem UNI. Elektronický management motoru EFI - EURO 6 Zapalovací svíčky CHAMPION, olejová náplň CASTROL TWS MOTORSPORT.
Spojka:AP třílamelová 5,5", materiál - carbon s AL setrvačníkem originální konstrukce.
Převodovka:HEWLAND, šestistupňová bezsynchronní s přímým sekvenčním řazením systémem power-schiftm, s možností změny všech převodových stupňů a diferenciálem s volitelnou omezenou svorností.
Šasí:Karbonový monocock Reynard 99 L , vzadu ukončen upevňovacími body motoru, který je nosným prvkem a k němuž je originálním způsobem uchycena, přes tunelovou olejovou nádrž, převodovka s rozvodovkou a zadní nápravou. Kola nezávisle zavěšena vpředu na dvou trojúhelníkových ramenech, odpružených diagonálním táhlem a zvratnou pákou ve spolupráci s tlumící a pružící jednotkou KW. Vzadu zavěšena na dvou trojúhelníkových ramenech, ukotvených do spojkové skříně a olejové nádrže a odpružena opět diagonálním systémem a vodorovnými tlumícími a pružícími jednotkami KW. Vozové pružiny EIBACH.
Palivový systém:Bezpečnostní nádrž FT3 - UNIROYAL. Vysokotlaká čerpadla včetně vstřikovacích trysek BOSCH, nízkotlaká čerpadla s catchtankem uvnitř nádrže. Ventil vstřikovacího tlaku s proměnnou charakteristikou. Bezpečnostní rychlotankovací ventily.
Brzdy:BREMBO s větranými letmo uloženými pulsními brzdovými kotouči (TAROX) a čtyřpístovými brzdovými třmeny (BREMBO). Brzdový pedál s vahadlem a proměnnou funkcí poměru brzdných sil mezi přední a zadní nápravou ovládaným z místa řidiče. Třecí segmenty PAGID RS.
Kola:BBS, OZ nebo RAYS vpředu 10-12x13", vzadu 15-16x13".
Pneu:AVON vpředu 245-300/600 až 640 -13, vzadu 330-370/620-660-13.
Telemetrie:Stack ST 8600 s displayem a ovládacími prvky umístěnými na volantu.
Karoserie:Laminátové a kompozitní panely originální konstrukce BMW Krámský vpředu s integrovaným na dvou nosnících visícím seřizovatelným křídlem a seřizovatelnými floapy, vzadu samostatné seřiditelné křídlo s třemi až čtyřmi hlavními profily a dvěma floapy, carbon - kevlarové kompozitní panely.
Výkony:max. rychlost dle převodů až 360 km/hod.
zrychlení 0 - 100 = 2,1 sec., 0 - 200 = 6,4 sec.