Zpět na hlavní stránku
Technika
Reynard 99 - E2     Osella - BMW K-05     BMW 320 SP     BMW M3 3,2 Gr. "A"    
BMW M3 /E36 - 3,2 Gr. "N"     BMW M3 - GTR/E-36     BMW M3 - E46 / GTC  
      BMW 320 Super Production
Motor:Nepřeplňovaný řadový šestiválec s 24ventilovým rozvodem 2x OHC, zdvihový objem 1993 cm3 (vrtání a zdvih 80,0 x 66,0 mm), výkon 226 PS/ 8500/min a největší točivý moment 235 N.m při 6850/min. Blok motoru hliníkový, hlava válců z hliníkové slitiny. Oba vačkové hřídele původní konstrukce Powered by Krámský, kované tříkroužkové písty Wössner. Vstřikování paliva elektronicky řízeno stejně jako víceparametrové zapalování s jednotlivými indukčními cívkami DENSO pro každý válec. Elektronický management motoru BMW Motorsport ECU - 6. Laděná výfuková soustava se dvěma katalyzátory HJS Motorsport a tlumičem hluku z matariálu nerez a titan plech.
Spojka:Jednolamelová kovokeramická AP průměru 7,5" s talířovou pružinou a ocelovým jednodílným setrvačníkem.
Převodovka:GETRAG - pětistupňová nesynchronní s přímým H řazením, s možností elektronické spolupráce s managementem motoru typu POWER - SHIFT. Rozvodovka zadní nápravy s diferenciálem s omezenou svorností ZF.
Podvozek:Všechna kola nezávisle zavěšena, vpředu na příčných hlinikových ramenech a vzpěrách McPherson s upravenými těhlicemi, vzadu podélné kované rameno vedené dvěma příčnými rovnoběžnými vzpěrami. Všechny body zavěšení podvozku vybaveny klouby Uniball. Obě nápravy odpérovány vinutými pružinami Eibach s vyvěšovací pružinou a souosými plynokapalinovými tlumiči Pfeifer s plynule nastavitelnou charakteristikou všech tří parametrů. Vpředu příčný zkrutný stabilizátor s nastavitelnou tuhostí. Hřebenové řízení ZF bez posilovače, volant OMP průměru 300 mm.
Brzdy:Kapalinová soustava s vahadlovým pedálem a dvěma nezávislými pracovními válci se seřiditelným účinkem na přední a zadní nápravu z místa řidiče, omezovačem brzdného tlaku. Duté chlazené kotouče s axiálně vrtanými otvory, vpředu průměru 295 mm s čtyřpístovými třmeny ALCON, vzadu průměru 280 mm se dvoupístovými třmeny ALCON.
Kola:Kola OZ z lehkých slitin s ráfky rozměru 7J x 15".
Pneu:Dunlop 205/555-15, Avon 8,0/21,5-15
Pakubní telemetrie:Stack, kevlarová sedačka König s integrální opěrou hlavy.
Výkony:max. rychlost cca 280 km/h
zrychlení 0 - 100 km/h cca za 7,2 sec.,
pohotovostní hmotnost: 1140 kg s jezdcem.