Zpět na hlavní stránku
Technika
Reynard 99 - E2     Osella - BMW K-05     BMW 320 SP     BMW M3 3,2 Gr. "A"    
BMW M3 /E36 - 3,2 Gr. "N"     BMW M3 - GTR/E-36     BMW M3 - E46 / GTC  
      BMW M3 3,2 Gr. "A" - vůz mistra Evropy 1998 - 2001
Motor:Nepřeplňovaný řadový šestiválec s 24ventilovým rozvodem 2x OHC, zdvihový objem 3201 cm3 (vrtání a zdvih 86,4 x 91,0 mm), výkon 404 PS/ 8300/min a největší točivý moment 520 N.m při 6200/min. Blok motoru litinový, hlava válců z hliníkové slitiny. Oba vačkové hřídele původní konstrukce Powered by Krámský s proměnným časováním double Vanos, kované dvoukroužkové písty Mahle s těsnicími kroužky o tloušťce 0,8 mm ze speciálního materiálu vyvinutého v rámci programu NASA. Vstřikování paliva elektronicky řízeno systémem Bosch/Siemens stejně jako víceparametrové zapalování Siemens s jednotlivými indukčními cívkami pro každý válec. Laděné sací potrubí včetně vstupní komory vyrobené z uhlíkových kompozitů rovněž vlastní konstrukce. Výfuková soustava pro závody MČR se dvěma katalyzátory HJS Motorsport, pro evropský šampionát volná výfuková soustava bez katalyzátorů a tlumiče hluku laděná přímo dle charakteristiky motoru.
Spojka:třílamelová AP průměru 5,5" s talířovou pružinou a ocelovým jednodílným setrvačníkem.
Převodovka:HOLLINGER - šestistupňová nesynchronní se sekvenčním resp. přímým H řazením, s možností elektronické spolupráce s managementem motoru typu POWER - SHIFT.
Podvozek:Všechna kola nezávisle zavěšena, vpředu na příčných trubkových ramenech a vzpěrách McPherson s těhlicemi z hořčíkové slitiny, vzadu podélné kovové rameno vedené dvěma příčnými rovnoběžnými trubkovými vzpěrami. Všechny body zavěšení podvozku vybaveny klouby Uniball pro plynulé nastavení geometrie a kinematiky. Obě nápravy odpérovány vinutými pružinami Eibach s vyvěšovací pružinou a souosými plynokapalinovými tlumiči Pfeifer s plynule nastavitelnou charakteristikou všech tří parametrů. Vpředu příčný zkrutný stabilizátor s nastavitelnou tuhostí. Strmé hřebenové řízení ZF bez posilovače má volant Momo průměru 300 mm.
Brzdy:Kapalinová soustava s vahadlovým pedálem a dvěma nezávislými pracovními válci se seřiditelným účinkem na přední a zadní nápravu z místa řidiče, omezovačem brzdného tlaku a čtyřkanálovým protiblokovacím systémem ABS s proměnlivou charakteristikou citlivosti a účinku, managementem SIEMENS. Duté chlazené kotouče s axiálně vrtanými otvory, vpředu průměru 355 mm s šestipístovými třmeny AP, vzadu průměru 304 mm se čtyřpístovými třmeny AP.
Kola:Kola BBS z lehkých slitin s ráfky rozměru 8J x 18" upevněná centrálními maticemi.
Pneu:Dunlop 250/640-R18
Výkony:max. rychlost cca 300 km/h
zrychlení 0 - 100 km/h cca za 4 sec., 0 - 200 za 12-14 sec,
pohotovostní hmotnost: 1200 kg.